?

Log in

No account? Create an account
Well I don't know just what I'm here for [entries|archive|friends|userinfo]
Daze

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Aug. 11th, 2005|08:53 pm]
Daze
[Current Mood |sicksick]
[Current Music |ghetto gospel- 2pac ft. elton john]

once upon a time mtv used to only play music, now they only play pimp my ride.
Link5 comments|Leave a comment

(no subject) [Dec. 25th, 2004|11:13 am]
Daze
[Current Mood |chipperpresents!!!]
[Current Music |christmas music obviously]

MERRY CHRISTMAS EVERYONE!
LinkLeave a comment

(no subject) [Dec. 15th, 2004|09:28 pm]
Daze
[Current Mood |chipperchipper]
[Current Music |i just wanna live- good charolette]

I LOVE MY MOMMY! : )

no particular reason why ive decided to write that but i do though.
Link1 comment|Leave a comment

(no subject) [Dec. 13th, 2004|08:05 pm]
Daze
Love and Sex With Your Friends by dannygrl0129
Username
Sex
Favorite Color
Love of your life:sugarflower
Best sex of your life:kowaiiwolf
Will make you come 1000 times:jimmyjohn355
Will break your heart:closertoreznor
Best Kisser:singdanceact24
Best cuddler:stupidfuck91
You secretly dream of:jointeffort420
But this person dreams of you:olivemami
Will handcuff you and screw you silly:leela430
Quiz created with MemeGen!



the gavin degraw concert is going on right now boohoo. w/e i saw my baby last year n meet him n hopefully i made a lot of money from that tic 2night.
Link4 comments|Leave a comment

we just stay awake in lust and rust in the rain and pour everything everything we trust [Nov. 25th, 2004|11:29 am]
Daze
[Current Mood |sleepysleepy]

happy turkey day everyone!


You scored as Sloth.

</td>

Sloth

81%

Gluttony

56%

Pride

50%

Envy

44%

Lust

38%

Wrath

38%

Greed

31%

Seven deadly sins
created with QuizFarm.com


i cant wait to eat like a fucking pig tongiht. iam going to my parents friends house for thanksgiving and then i think were gonna eat another dinner with just the family later tonigh. my sister Laissa came in from VA yay! but my sister Nina in New Orleans couldnt make it (sad face)....my moms watchin a snoop dog video right now haha

this weekend is gonna be so relaxing...

iam gonna back to sleep now.

o yea and i got my gavin degraw tix the concerts gonna be so much fun!
LinkLeave a comment

lord of the rings [Nov. 10th, 2004|07:02 pm]
Daze
[Current Mood |soresore]

so i realized that i rarely update on weekdays so i decided to today

omg monday was such a rough rough ass night
my nose ring fell out while i was taking a shower and i was wiping my face with a towel. at first i tryed to but it back in but while i tryed to do that it somehow just shot out of my nose for a reason i dont rember n landed somewhere on the floor. so i looked for it and found it. i was in a huge adreline rushed craz to cause i was afraid i wasent going to be able to fit it back in. and guess what i couldnt....i should mention that i was over the sink while i was putting in on and in the back of my head i was think how bad would it be if it fell down the drain. 10 seconds after that though it fell down the drain. so i rushed out of the bathroom to go find an earing to put in my noise from my moms rooms which fit in the hole. but i couldnt keep this on all night which was what i needed to do so i took a MOTHERFUCKING SAFETY PIN good lord did ir hurt blood n everything. imagine having to close the pin omg i can still feel the pain. so i left it in fot the rest of the night which really hurt and made me have a hard time sleeping. the nest day i got rachels ring n i bought some others after school and now its all good.

sooooo rough
Link4 comments|Leave a comment

(no subject) [Nov. 7th, 2004|06:25 pm]
Daze
[Current Mood |ikea]
[Current Music |mosh-eminem]

first off i cant belive bush is president again...
so i went to ikea today to get a bed something ive been meaning to do for like 4 months. but when we went to get the stuff for the bed and pay for it they had sold out of the color i wanted. ; (

anyways i watched fernheight 9/11. omfg bush. i cant belive hes done all that shit. Amercia is the stupidest fucking country ever full of the most ignorant ppl on this planet. its really sad that even though hes a dumbass he was re-elected and so many many people are gonna die. iam sorry but another country should really come and attack amercia someone has to stop this.

o yea my journals have been and will be mostly friends only for a while
Link6 comments|Leave a comment

i got my nose pierced! [Oct. 5th, 2004|07:14 pm]
Daze
[Current Mood |crazyrandom]
[Current Music |eminems new song]

iam so fucking random....i got my nose pierced yesterday. its a tiny piercing right now (looks like a silver pimple) so that my parents cant see it. iam gonna wait till it heals to put a bigger one in, so i can take it off so they dont see. it was just gonna be lesya to get her tongue pierced but i was like hmmm a nose ring would be cool n everyone there convinced me to do it.....all 5 of them at once haha. it hurt but w/e. it was by this guy who pierces like all the underage ppl its pretty funny how much money he makes from it 2. it was scary when he did it though cause he couldnt get the needle out for a little n he was like hmmm what should i do this dosent usally happen. haha pretty freaky but finally he got that shit out.

anyways iam just chillen now had a pretty nice tuesday no complaints

peace out
Link1 comment|Leave a comment

iam running to catch up again [Sep. 28th, 2004|08:24 pm]
Daze
[Current Mood |accomplishedrunning high]
[Current Music |concreate jungle- marley]

iam so buzzed! iam on a running high right now. i just ran for 20 min something i never do cause i just decided i wanted to get into shape n when i stopped running i felt like i was floating! i deff have to start running more often.

today was a sad day. the weather just made me really really depressed i dont know how iam gonna get through winter.

my mad luck happened again yesterday. my pyschology teacher gave me like 10% higher on a test by accident on my grade sheet i had a 71% n she gave me an 82%. thats crazyness and so awesome.

i got popeyes biscuits 2day. made me very happy. but i lost five dollars today too.

well thats it bb
Link4 comments|Leave a comment

i shot the sheriff.....but i did not shot the deputy [Sep. 26th, 2004|01:24 pm]
Daze
[Current Mood |mellowmellow]
[Current Music |Lauren Hill& Bob Marley- Turn your lights down low]

iam listining to marley right now it makes me feel like iam in summer right now. i looked at that hot poster i have of him on my wall when he was in his 20's...i wanna marry him.

anyways this weekend has been pretty fun espically friday when we chilled in this ladys house george is suppossed to be house sitting for. we had an amazing session. haha way to funny

yesterday i saw the forgotten with lesya n raissa. omg it was so fucking shocking. it wasent all that scary but some parts just schoked the hell out of you i was jumping the fuck out of my seat n every1 n theatre was screaming. good movie go see it.

i have a secert crush n iam not gonna tell anyone. {other then the ppl who already know haha)

well its sunday n its my day to do nothing because i pretend that iam gonna do hw in a second but instead i just watch tv n listen to music n play guitar so ill get back to that bb
Link4 comments|Leave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]